Nieuw perspectief voor uw organisatie
Onze adviestrajecten en business-coaching benaderen we vanuit de rotsvaste overtuiging; 'zo buiten, zo binnen'. Wat je buiten aan klanten beloofd, moet je binnen met je mensen dagelijks waarmaken. Alleen met een goede afstemming tussen buiten en binnen zal een verandertraject echt kunnen resulteren in nieuw perspectief.
.
Persoonlijke drijfveren inzichtelijk maken
De organisatiecultuur wordt bepaald door het gedrag van leiders. Een verandertraject start dan ook altijd daar. Wat drijft u als leider? Een methodiek om uw persoonlijke drijfveren inzichtelijk te krijgen en ontwikkeling te stimuleren is via Insights Discovery, een krachtig systeem dat uitgaat van psychologische voorkeuren en gebaseerd is op het werk van Carl Jung. Het gebruikt een toegankelijke kleurentaal om meer bewust te worden van kwaliteiten en valkuilen.
Door anders te kijken ontstaat de ruimte om anders te doen.
Klanten een 9+ klantervaring geven
De tijd dat een goed product, een slimme marketingactie of een efficiënt ingericht proces voldoende was voor succes, ligt ver achter ons. In onze razendsnelle en zeer goed geïnformeerde wereld gaan klanten ervan uit dat deze basis op orde is. Meerwaarde willen ze ervaren door een 'emotionele verbinding' met uw organisatie. Ze eisen een 9+ klantbeleving vanuit bezieling en passie. Alleen dan gaan klanten een relatie aan. HumanB helpt u bij het creëren van echte en oprechte klantwaarde.
Mensen verbinden met missie en strategie
Om als organisatie in beweging te komen bent u afhankelijk van de bewegingskracht van uw mensen. Hoe verbinden uw medewerkers zich met hun eigen individuele drijfveren richting het collectief van uw organisatie. Het is van belang dat medewerkers zich persoonlijk kunnen verbinden met de missie, visie en strategie, vanuit het besef dat zijzelf een belangrijke rol vervullen in het uitdragen van uw organisatie. HumanB kan passie en purpose een BOOST geven.
Een merkverhaal creëren dat bindt en boeit
Storytelling is een belangrijk onderdeel van communicatie en ontwikkeling. Door het vertellen van verhalen wordt het duidelijker voor klanten en medewerkers waarom dingen 'gaan zoals ze gaan'. Dit komt omdat mensen, in hun diepe onbewuste, denken in archetypische beelden en minder in woorden. HumanB helpt organisaties een eigen verander- of merkverhaal te creëren. Verhalen die klanten raken, verhalen die medewerkers bezieling geven en trots maken.
Waarom moeilijk doen als het samen kan
HumanB werkt in veel trajecten samen met andere professionals aan ontwikkeling en verandering bij gezamenlijke klanten. Deze samenwerking biedt kruisbestuiving van kennis en kunde, capaciteit en continuïteit bij grootschalige adviestrajecten. Netwerkpartners waar wij zoal mee samenwerken zijn;
- Insights Discovery, bij het verkrijgen van inzicht in persoonlijke drijfveren en teamperformance
- Brandfriend, als het merk en brandmanagement een belangrijk thema is
- MANL, bij trajecten in de (semi)overheid en bij (lokale) omroepen