HumanB
U wilt toch ook van '20NU' zijn

Nieuw perspectief voor uw organisatie

Organisaties gedragen zich minder rationeel dan we denken. Beleving is noodzakelijk om klanten te bereiken, boeien en binden. Bezieling en passie van u en uw mensen zijn bepalend voor succes, ontwikkeling en groei. Vanuit deze gedachten starten we uw continu verandertraject op waarbij wij onze business-coaching altijd benaderen vanuit de overtuiging 'zo buiten, zo binnen'.


.

Persoonlijke drijfveren inzichtelijk maken

De organisatiecultuur wordt voor 70% bepaald door het gedrag van leiders. Een verandertraject start dan ook altijd daar. Wat drijft u als leider? Een methodiek om uw persoonlijke drijfveren inzichtelijk te krijgen en ontwikkeling te stimuleren is via Insights Discovery, een krachtig systeem dat uitgaat van psychologische voorkeuren en gebaseerd is op het werk van Carl Jung. Het gebruikt een toegankelijke kleurentaal om meer bewust te worden van kwaliteiten en valkuilen.

.

De omgeving ontdekken en beleven

Hoe blijft u op de hoogte van de buitenwereld, hoe haalt u de buitenwereld naar binnen? HumanB laat u de nieuwe wereld ontdekken, onderzoekt met u andere wegen en spart over de haalbaarheid en impact. Dat kan o.a. door met klanten in gesprek te gaan om zo samen kansrijke inzichten te verkennen. Of samen met u een prominente stad bezoeken. Tijdens een 'Walk & Talk' met al onze zintuigen ervaren hoe deze met haar merkverhaal verbinding weet te maken.


Door anders te gaan kijken ontstaat de ruimte om anders te gaan doen.






Als je blijft doen wat je altijd al deed, krijg je wat je altijd al kreeg.



Mensen verbinden met missie en strategie

Om als organisatie in beweging te komen bent u afhankelijk van de bewegingskracht van mensen. Hoe verbinden uw medewerkers zich met hun eigen individuele drijfveren richting het collectief van uw organisatie. Het is van belang dat medewerkers zich persoonlijk kunnen verbinden met de missie, visie en strategie, vanuit het besef dat zijzelf een belangrijke rol vervullen in het uitdragen van uw organisatie. Uw veranderkracht kan HumanB een boost geven.


Een merkverhaal creëren dat bindt en boeit

Storytelling is een belangrijk onderdeel van communicatie en ontwikkeling. Door het vertellen van verhalen wordt het duidelijker voor klanten en medewerkers waarom dingen 'gaan zoals ze gaan'. Dit komt omdat mensen, in hun diepe onbewuste, denken in archetypische beelden en niet in woorden. HumanB helpt organisaties een eigen merkverhaal te creëren. Verhalen die klanten raken, verhalen die medewerkers bezieling geven en trots maken.

.

Waarom moeilijk doen als het samen kan

HumanB werkt in veel trajecten samen met andere professionals aan ontwikkel- en verandertrajecten. Deze samenwerking biedt kruisbestuiving van kennis en kunde, capaciteit en continuïteit bij grootschalige adviestrajecten. Netwerkpartners waar wij zoal mee samengewerken zijn;

  • Insights biedt unieke ontwikkelprogramma's en helpt organisaties het beste uit mensen te halen
  • Brandfriend maakt verbinding tussen mensen en merken en daarmee merken geloofwaardiger
  • Hospitality Consultancy biedt excellente en high performance gastvrijheidsadvisering
  • FlexManagement haalt meer uit uw verandering. Meer teamwork. Meer resultaat
  • Altuïtion helpt effectief in te spelen op de emotionele klantbeleving en bouwt  aan loyaliteit
  • Gwynt begrijpt de dynamiek van het familiebedrijf en realiseert continue verbetering en groei


 
Opbellen
E-mail